Inregistreaza | Ai uitat parola?

Senzatiile – elemente  definitorii (harta conceptuala) - Materiale similare

Nume: Reprezentari – elemente definitorii (harta conceptuala)
Informatii suplimentare: harta conceptuala, pedagogie, reprezentari, elemente definitorii, mecanismul psihic, perceptie, experiente. Reprezentarea obţine performante ce nu sunt accesibile percepţiei, astfel incat, aşa zisul deficit al reprezentării în raport cu percepţia,este în avantajul reprezentării, ele apărând în cele din urma ca o condiţie necesara, pentru deplasarea acesteia către o imagine mai generalizata.
Nume: Perceptii – elemente definitorii
Informatii suplimentare: perceptii, cunoastere senzoriala, organe senzoriale, definitie, elemente definitorii. Percepţia este definita ca reflectare subiectiva  nemijlocita, în forma de imagine a obiectelor şi  fenomenelor externe, ce actioneaza în  momentul dat, asupra noastră, prin  ansamblul insusirilor şi componentelor lor. Reflectând obiectul în unitatea insusirilor  sale componente, percepţia constituie un nivel calitativ superior de realizare a  cunoaşterii senzoriale, care permite nu  numai simple discriminări, ci şi operaţii  mai complexe deidentificare şi clasificare.  
Nume: Invatarea -- harta conceptuala
Informatii suplimentare: invatarea, harta conceptuala, comportamente, tiparele comportamentale, functia mintala, achizitie de comportament. Invăţarea înseamnă explorarea vie şi activă a situaţiilor cu posibilitatea de a sparge tiparele comportamentale existente  şi a elabora forme  noi de comportare,  soluţii creatoare.
Nume: Psihic -- harta conceptuala
Informatii suplimentare: psihanaliza, psihologie, psihic, psiho­pedagogie, pedagogie, dezvoltare psihica. Psihanaliza Psihologie Psihic Psiho­Pedagogie Pedagogie Dezvoltare Psihica
Nume: Senzatii
Informatii suplimentare: senzatii, schema, conceptuala, definitie, definitii, elemente, definitorii. Schema conceptuala
Nume: Creativitatea ca formaţiune complexă de personalitate 
Informatii suplimentare: creativitate, creativitatea pedagogic?, pedagogie, motivatie, creativitatea expresiv?, imaginatie, c, w, taylor, creativitatea inovatoare, creativitatea emergent?, procesul creativ. Capacitatea de a gândi abstract, flexibilitatea gândirii, fluenţa ideaţională, o inteligenţă generală superioară, sensibilitatea la probleme, legată de un mai pronunţat spirit de observaţie şi de o mai bună receptivitate sau ,,deschidere la experienţă”, curiozitate, încredere în sine, dispoziţia de a-şi asuma scopuri îndepărtate şi autoimpuse, perseverenţă în urmărirea lor, nevoia de a realiza ceva, independenţă în gândire sunt câteva dintre trăsăturile de personalitate mai des asociate cu capacitatea creativă.
Nume: Creativitatea ca formaţiune complexă de personalitate 
Informatii suplimentare: creativitate, creativitatea pedagogic?, pedagogie, motivatie, creativitatea expresiv?, imaginatie, c, w, taylor, creativitatea inovatoare, creativitatea emergent?, procesul creativ. Capacitatea de a gândi abstract, flexibilitatea gândirii, fluenţa ideaţională, o inteligenţă generală superioară, sensibilitatea la probleme, legată de un mai pronunţat spirit de observaţie şi de o mai bună receptivitate sau ,,deschidere la experienţă”, curiozitate, încredere în sine, dispoziţia de a-şi asuma scopuri îndepărtate şi autoimpuse, perseverenţă în urmărirea lor, nevoia de a realiza ceva, independenţă în gândire sunt câteva dintre trăsăturile de personalitate mai des asociate cu capacitatea creativă.
Nume: A FI SAU A NU FI CREATIV 
Informatii suplimentare: creativ, pedagogie, cheek, sthal, pascual leone, p, h, mussen, j, j, conger, j, kagan, blocaj al creativitatii, importan?a modelelor. În altă ordine de idei, copiii creativi au părinţi care îi încurajează, le apreciază performanţele creative şi îi susţin, implicându-se intens în dezvoltarea talentelor, abilităţilor, încă de la început şi deseori se oferă pe sine ca exemple de activitate profesională într-un anumit domeniu. Mai mult, pe măsură ce talentul copilului devine evident, se accentuează, ei cheltuiesc mari sume de bani şi efort pentru găsirea celui mai bun tutore, profesor, ghid în direcţia respectivului talent.
Nume: A FI SAU A NU FI CREATIV 
Informatii suplimentare: creativ, pedagogie, cheek, sthal, pascual leone, p, h, mussen, j, j, conger, j, kagan, blocaj al creativitatii, importan?a modelelor. În altă ordine de idei, copiii creativi au părinţi care îi încurajează, le apreciază performanţele creative şi îi susţin, implicându-se intens în dezvoltarea talentelor, abilităţilor, încă de la început şi deseori se oferă pe sine ca exemple de activitate profesională într-un anumit domeniu. Mai mult, pe măsură ce talentul copilului devine evident, se accentuează, ei cheltuiesc mari sume de bani şi efort pentru găsirea celui mai bun tutore, profesor, ghid în direcţia respectivului talent.