Inregistreaza | Ai uitat parola?

Semnificatia invatarii in contextul scolar - Materiale similare

Nume: Semnificatia invatarii in contextul scolar
Informatii suplimentare: invatarea, context, scolar. eseu "Invatarea reprezinta, din punct de vedere pedagogic, activitatea proiectata de cadrul didactic pentru a determina schimbari comportamentale la nivelul personalitatii prescolarului, elevului, studentului prin valorificarea capacitatii acestora de dobandire a cunostintelor, a deprinderilor, a strategiilor si a atitudinilor cognitive. Invatarea, in calitate de activitate umana fundamentala, are un scop propriu, angajat la nivel de finalitate adaptativa, transmisa.........."
Nume: Semnificatia invatarii in contextul scolar
Informatii suplimentare: semnificatia invatarii, contextul scolar, produsul invatarii, factorii activitatii de invatare, capacitate cognitiva, comportament. Invatarea reprezinta, din punct de vedere pedagogic, activitatea proiectata de cadrul didactic pentru a determina schimbari comportamentale la nivelul personalitatii prescolarului, elevului, studentului prin valorificarea capacitatii acestora de dobandire a cunostintelor, a deprinderilor, a strategiilor si a atitudinilor cognitive.
Nume: Invatarea scolara
Informatii suplimentare: invatare cognitiva, sistem cognitiv al elevului, priceperi, deprinderi, atitudini. Invatarea scolara e un proces dirijat de cadre special  pregatite. Invatarea scolara are caracter educativ,  formativ si dezvolta morala si intelectul persoanei.
Nume: Invatarea -- harta conceptuala
Informatii suplimentare: invatarea, harta conceptuala, comportamente, tiparele comportamentale, functia mintala, achizitie de comportament. Invăţarea înseamnă explorarea vie şi activă a situaţiilor cu posibilitatea de a sparge tiparele comportamentale existente  şi a elabora forme  noi de comportare,  soluţii creatoare.
Nume: Factorii reusitei/esecului in invatarea scolara
Informatii suplimentare: succes, esec, scolar, factori, influntare, reusita, motivatie, invata, componente, interne, curiozitate, autoeficienta, cometenta, extrinseca, model, arcs, atentie, relevanta, incredere, satisfactie, contributie, emitator, modificari, atitudinale, atitudine, canal, receptor. SUCCESUL ŞI EŞECUL ŞCOLAR De cine şi de ce depind succesele la învăţătură ? Factorii care influenţează reuşita şcolară Motivaţia pentru a învăţa Componentele interne ale motivaţiei pentru a învăţa Curiozitatea Autoeficienţa Atitudinile Necesităţile Competenţa Motivaţia extrinsecă Modelul ARCS Atenţia Relevanţa Încrederea Satisfacţia Contribuţia emiţătorului la modificările atitudinale Contribuţia mesajului la modificările atitudinale Contribuţia canalului la modificările atitudinale Contribuţia receptorului la modificările atitudinale Bibliografie
Nume: A FI SAU A NU FI CREATIV
Informatii suplimentare: creativ, creativitate, factori, inhibitivi, stimulativi, copil, prescolar, importanta, modele, educatoare, parinte, rol, exercitiu, experienta, antrenament, educator, calitati, necesare, modulator, criterii, evaluare. Factorii inhibitivi versus stimulativi ai creativităţii la copilul preşcolar Importanţa modelelor (educatoare, părinte) Rolul exerciţiului, experienţei şi antrenamentului Educator creativ copil creativ (calităţile necesare modelatorului şi criteriile de evaluare ale „produsului” său) Acesta ar fi educatorul creativ.
Nume: SUCCESUL ŞI EŞECUL ŞCOLAR 
Informatii suplimentare: factorii reusitei, esecul in invatarea scolara, motivatia pentru a invata, autoeficien?a, atitudinile, modelul arcs, atentia, relevanta, modificari atitudinale. Succesul şcolar poate fi considerat o expresie a concordanţei între capacităţile şi interesele elevului, pe de o parte, şi exigenţele şcolare ce i se adresează în procesul de învăţământ, pe de altă parte. El este însă, în realitate, de diferite nivele calitative, în raport cu nivelul sau calitatea activităţii de predare a profesorilor, cu potenţialul intelectual global al elevilor şi cu gradul de efort, de voinţă şi conştiinţă angajat de elevi în activitatea de învăţare. Aşadar, asemenea reuşitei în orice activitate, reuşita în învăţarea şcolară, este şi ea condiţionată de influenţa combinată a unor factori externi şi interni. Dintre factorii externi, cu rol esenţial în determinarea reuşitei şcolare, sunt de menţionat: structura instituţională a sistemului de învăţământ, tehnologia didactică, metodologia predării, sistemul de cerinţe instructiv-educative, pregătirea şi calităţile profesorului, precum şi familia, pregătirea părinţilor etc.
Nume: SUCCESUL ŞI EŞECUL ŞCOLAR 
Informatii suplimentare: factorii reusitei, esecul in invatarea scolara, motivatia pentru a invata, autoeficienta, atitudinile, modelul arcs, atentia, relevanta, modificari atitudinale. Succesul şcolar poate fi considerat o expresie a concordanţei între capacităţile şi interesele elevului, pe de o parte, şi exigenţele şcolare ce i se adresează în procesul de învăţământ, pe de altă parte. El este însă, în realitate, de diferite nivele calitative, în raport cu nivelul sau calitatea activităţii de predare a profesorilor, cu potenţialul intelectual global al elevilor şi cu gradul de efort, de voinţă şi conştiinţă angajat de elevi în activitatea de învăţare.       Aşadar, asemenea reuşitei în orice activitate, reuşita în învăţarea şcolară, este şi ea condiţionată de influenţa combinată a unor factori externi şi interni. Dintre factorii externi, cu rol esenţial în determinarea reuşitei şcolare, sunt de menţionat: structura instituţională a sistemului de învăţământ, tehnologia didactică, metodologia predării, sistemul de cerinţe instructiv-educative, pregătirea şi calităţile profesorului, precum şi familia, pregătirea părinţilor etc.